Cały czas myślę o...

Przepisy ze zdjęciami z mojego codziennego i skromnego kucharzenia. Polecenia restauracji w których byliśmy i dań w nich zjedzonych. Miejsca magiczne i wyciskające energię, w które warto zabrać dzieci :)

Restauracje godne polecenia

Revel toast

izamaje

Szukaliśmy we Wrocławiu jakiegoś lokalu na kolacje. Zastanawiamy się co zjemy - mijamy burgery, pizze, kiełbaski ale mieliśmy ochotę na coś innego... No i wreszcie trafiamy na tosty, niby standard i wachaliśmy się,  ale te są inne. Składniki tak... więcej

Zajazd pod Kłobukiem

Zajazd pod Kłobukiem Zamkowa 11, 14-330 Małdyty    www.klobuk.pl   Restauracja po Kuchennych rewolucjach które były ok 4 lat temu, poinformowała nas Pani kelnerka. Zajechaliśmy bo przeczytaliśmy, że warto odwiedzić, a byliśmy n... więcej

Z57

izamaje

Restauracja Z57, ul. Zwycięzców 57 Warszawa   Trafiliśmy tam za pomocą Restaurantweek.pl gdzie tematem podawanych dań były smaki dzieciństwa. Brawo dla kucharzy. Jedzenie wyśmienite. Krem z kalafiora kremowy i dobrze doprawiony. Pstrąg z fasolką... więcej

Kawiarnia Dejavue w Nowym Targu

Kawiarnia Dejavue,  Rynek 25A, 34-400 Nowy Targ Przy okazji ferii zimowych w Białce Tatrzańskiej po jechaliśmy specjalnie do Nowego Targu na coś słodkiego no i trafiliśmy tam z pomocą internetu i tubylców. Opłacało się. Pyszne, słodko - &n... więcej

Topollino w Częstochowie

izamaje

Topollino, aleja Najświętszej Maryi Panny 67, 42-200 Częstochowa   Wracając z nart postanowiliśmy pojechać do Częstochowy. Chcieliśmy zjeść obiad po drodze w zjeździe ale dobrze że poczekaliśmy. To była uczta dla moich kubków smakowych i osób kt... więcej